Misschien staat uw antwoord hier al tussen

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen

In 99% van de gevallen is uw bestelling wel goed binnen gekomen, het kan echter zijn dat de mail in uw spam folder is terecht gekomen of dat er bij ons iets is misgelopen waardoor u geen mail heeft ontvangen, Wat we ook vaak zien is dat er een foutief mailadres is opgegeven waardoor onze mails naar een foutief adres worden verzonden. indien u geen enkele communicatie heeft ontvangen kan u altijd met ons contact opnemen en vragen of alles van u goed is binnen gekomen.

Mijn pakketje is beschadigd, wat nu?

Al onze verzendingen worden met de grootste zorg verpakt en verzonden, echter kunnen we niet garanderen dat de verzendingsmaatschappij er even verzorgt mee omgaat dan onszelf, daarom verzenden we elk pakketje met glasbreuk verzekering. dwz dat u van ons kosteloos een nieuw pakketje krijgt. Wat we van u vragen is een aantal afbeeldingen van het beschadigde pakketje.

u kan via deze knop een schadeclaim indienen, zodra wij deze hebben ontvangen gaan wij uw producten opnieuw maken, onafhankelijk van de uitspraak van de verzekering. U zal dus zo snel mogelijk uw bestelling opnieuw ontvangen. de afhandeling met de verzekering nemen wij voor onze rekening.

Schadeformulier
Kan ik zelf glazen aanleveren?

Dit kan zeker, echter hebben we dan wel wat extra informatie nodig.

Omdat elk glas verschillend is willen dan graag weten over welk glas het gaat en daarom vragen we om de afmetingen door te sturen en ook een afbeelding.

Als u dan ook nog alle info bezorgd over wat u graag had willen laten graveren dan krijgt u van ons een vrijblijvend digitaal voorbeeldje.

Er is echter nog 1 MAAR, We vragen bij een voor ons onbekend glas wel 1 extra…. glas blijft een natuurproduct en kan dus wel verschillen van samenstelling daarom hebben we 1 glas nodig om onze machine af te stellen, in de meeste gevallen is dit van de eerste keer juist, maar je weet nooit. 

Hoe werkt de configurator?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Mijn eigen logo of ontwerp aanvragen

Dit kan zeker, maar jammer genoeg nog niet via onze configurator, u kan wel via onderstaand formulier alle gegevens aan ons bezorgen en wij maken voor u een digitaal voorbeeldje dat u kan bestellen

Ik heb een digitaal ontwerp ontvangen, Hoe kan ik bestellen?

Als u helemaal tevreden bent met het ontwerp dat we u hebben verzonden dan kan u via de link in de mail terug naar uw gewenst product. Onder de knop “ik ontwerp zelf” kan u klikken op de zin “Heeft u al een ontwerp ontvangen, klik dan hier” Er zal dan een invulveld tevoorschijn komen waar u de bestandsnaam van het ontvangen voorbeeldje in kan vullen, U kan nu ook de bestelling verder aflopen. Uw bestelling is dan automatisch gekoppeld met uw voorbeeldje

Rene Willemestraat 31

2920 Kalmthout

Antwerpen – Belgie

BE-0891.33.69.58

U kan ons bereiken via de live chat rechts onderaan

via e-mail: info@glasgravure.be

of via onderstaand formulier.

Hoe kunnen we u helpen?


.